مشاوره تلفنی تحصیل در آمریکا
نوشته شده توسط : نویسنده 1

مشاوره تلفنی تحصیل در آمریکا

شرایط تحصیل در آمریکا:

برای تحصیل در کشور آمریکا دارای معتبر ترین و بهترین دانشگاه های دنیا می باشد، ابتدا باید اقدام به ویزا گرفتن نمائیم. روند ویزا گرفتن برای آمریکا مثل ویزای شنگن نبوده و کاملاً متفاوت است. بدون استثناء متقاضیان برای مصاحبه در کنسول حضور داشته باشند و از فرم های ویزای غیر مهاجری استفاده نمایند. همچنین پس از گذراندن مقاطع تحصیلی عالی می توانید اقدام به اقامت با پرداخت هزینه نمائید. دانشگاه های آمریکا از کیفیت بالای آموزشی برخوردار می باشند که علاقه مندان می توانند در ایالت های مختلف این کشور در رشته های مختلف از جمله ی آن ها، رشته های  فنی و مهندسی، رشته های انسانی و … تحصیل نمایند.

طول مدت تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی همانند کشورمان می باشد. علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران اعزام به خارج مرکز مشاوره تماس حاصل فرمایند.

 

هزینه تحصیلی و بورس رایگان در آمریکا:

هزینه های متقاضیان شامل هزینه های تحصیلی، اجاره اسکان، غذا و خوراک، حمل و نقل، کتاب و منابع درس ها و حمل و نقل می شود که در ایالت های مختلف آمریکا به دلیل تفاوت در بافت هر منطقه متفاوت است. هم چنین امکان کمک های مالی از سوی دانشگاه ها در دانشگاه های آمریکا وجود داشته که در ایالت های مختلف مقدار این کمک مالی متفاوت می باشد. مشاورین مرکز پس از انجام مشاوره ی مقدماتی و پیدا نمودن دانشگاه های مطلوب برای متقاضیان، قادر خواهند بود که برآورد دقیق تری در مورد زندگی در اطراف دانشگاه ها ارائه دهند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشگاه های آمریکا دارای خوابگاه های مجهز و پیشرفته می باشند، تا حدودی می توان هزینه های تحصیلی را کاهش داد. همان طور که در گذشته ثابت شده است، بسیاری از متقاضیان بدون اطلاع از شرایط تحصیلی، زندگی و مخارج اقدام به انتخاب دانشگاه هایی نموده اند که با شرایط مالی و ویژگی های متقای متفاوت بوده است که گاهاً متقاضی مجبور شده است کشور و دانشگاه مورد نظر خود را تغییر دهد و یا موجب انصراف داوطلب شود.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی و بورس خارج از کشور مرکز، مشاوره نمائید.

 

 لیست کشورهایی با شرایط آسان و کم هزینه برای ادامه ی تحصیل

هر یک از داوطلبان با توجه به شرایط مالی و خانوادگی خود باید کشور متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایند. چرا که هم باید آینده ی تحصیلی و بازار کار آینده ی آن ها را به بهترین شکل رقم زند. شما می توانید با مشاوره با مشاوران اپلای مرکز، پس از بررسی شرایط با کمترین هزینه و ایده آل ترین شرایط در کشورهای خارج از کشور که آینده ی تحصیلی و کاری مطلوبی دارند، مشاوره نمائید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره تلفنی می دهد:

  • تحصیل در کشور آمریکا ، بورسیه مقاطع تحصیلی مختلف در آمریکا ، شرایط تحصیل در آمریکا
  • شرایط بورس رایگان در آمریکا ، هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا
  • مزایا و معایب تحصیل در آمریکا ، لیست رشته ها، مقاطع دانشگاه های دارای پذیرش کشور آمریکا
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع بورسیه و ادامه تحصیل خارج کشور ممکن است برایتان پیش آید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تلفنی تحصیل در آمریکا در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره تلفنی تحصیل در آمریکا , ادامه تحصیل در کشور آمریکا , شرایط تحصیل در آمریکا هزینه تحصیل در آمریکا , شرایط بورسیه رایگان آمریکا , هزینه زندگی در آمریکا مزایا و معایب تحصیل در آمریکا , لیست رشته ها و دانشگاه های آمریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور , راهنمای تحصیل در کشورهای کم هزینه , مشاوره تحصیل آسان در خارج از کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: